Úvod
Videa
Úlohy
Schémata
Badatelsky orientovaná výuka (BOV)
Formativní hodnocení (FH)
Didaktická analýza (DA)
Vyhledávání - klíčová slova
Témata a texty
Badatelsky orientovaná výuka
(BOV)
Badatelské úlohy
Evokace žákových zkušeností a znalostí
TEXT - Co je badatelsky orientovaná výuka matematiky (BOVM)
Formativní hodnocení (FH)
TEXT: Co je formativní hodnocení?
Didaktická analýza (DA)
Co je didaktická analýza výuky?
Tématická vrstva
Metodika 3A
Psychologické aspekty výuky
TEXT: Metakognice
Screeningové nástroje ke stažení
MAESTRA 5-6+
Proč se vyplatí na rozvoj metakognice myslet při výuce?
TEXT: Autoregulované učení
Jaké kompetence podporují autoregulované učení?
Autoregulované učení a formativní hodnocení
TEXT: Autoregulované učení a motivace
Související materiály
Profesní vidění
Jak pracovat s hyperspace
Jak pracovat s Hyperspace
Návody
Návody pro studenty
Návody pro učitele
Návody pro přispěvatele
Slovnik
Vyhledávání pomocí klíčových slov
O projektu
Kontakt
Přihlásit
Registrovat
Psychologické aspekty výuky
Úvod
>
Témata a texty
> Psychologické aspekty výuky
TEXT: Metakognice
Přečíst celé ⇾
Screeningové nástroje ke stažení
Přečíst celé ⇾
Proč se vyplatí na rozvoj metakognice myslet při výuce?
Přečíst celé ⇾
TEXT: Autoregulované učení
Přečíst celé ⇾
Jaké kompetence podporují autoregulované učení?
Přečíst celé ⇾
Autoregulované učení a formativní hodnocení
Přečíst celé ⇾
TEXT: Autoregulované učení a motivace
Přečíst celé ⇾